Visitas

miércoles, 21 de septiembre de 2011

20 de setembro, o teu día

Quérote. Pero non porque sexas amiga miña, se non porque eres ti. A persoa que todo o mundo busca pero que xamais encontrará porque a teño eu, porque eres para min. A única que me entende só con mirarme, que sabe estar en silencio escoitándome, abrazarme cando teño frío. Fai que a soidade, igual ca o medo ou a inseguridade desaparezan e se convirtan en palabras sin sentido algún. Non forza os momentos, simplemente van surxindo. Ela é a que me coñece á perfección, a que sabe todos os meus defectos e as miñas virtudes, a que se pasaría horas e horas escoitandome tocar o acordeón ou ensinandome a tocar a pandereta. Sabe como vivir momentos inesquecibles para que xamais os poida esquecer.


Sabe quererme e facer que eu a queira. 
Parabéns rula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario